zomaar een verhaaltje.
Gisteren was ik tot laat met 2 vrienden op stal, lekker niets doen en lekker rommelen met de paardjes. De paarden lopen bij ons altijd los om ons heen. Op een gegeven moment ging ik gewoon even op hem zitten en ging achterstevoren zitten. Ik kon een half uur lang met mijn hoofd op z'n kont gelegen. Hij bleef gewoon relaxed staan!
Echt gaaf. Ik had geen moment het gevoel dat hij wat zou doen. Door m'n vrienden, die op de grond zaten te lachen en hard te praten liet hij zich absoluut niet storen. Wat een heerlijk beest! Dit heeft toch wel met vertrouwen te maken? Wat denken jullie? Later zat ik bij de rest op de grond en toen heeft hij zeker een half uur met zijn voor benen achter met gestaan, zodat ik een soort rugleuning had! heerlijk...Hij was echt zo mega aanhankelijk en lief, gewoon mijn super paard!
Sorry slijm slijm
Ik weet niet of dit een nuttig iets om te melden op bokt
maar ik wilde het gewoon even kwijt! Het staat waarschijnlijk ook op het verkeerde forum!Pirelli_girl

Zo ben ik een keer bij een haf op zijn rug in slaap gevallen, ook liggend op zijn kont 
. Driekwartier later werd ik wakker, ze was al iets verplaatst, maar stond nog gewoon te grazen. Echt raar