Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marleen_usar schreef:Het is een Barefoot maar weet niet welke mijn paard was ook super druk en kwam zelfs 2 keer omhoog,hij vond het niks.
whissie schreef:mits je hem ver genoeg naar achter legt, dat de schouders echt helemaal vrij zijn (veel mensen moeten hier aan wennen omdat hij zo ver naar achter ligt)
whissie schreef:de singel ligt dan meestal ook wat verder dan de meeste mensen met een gewoon zadel hebben, je leert altijd, moet een hand tussen been en singel zitten, maak daar met een barefoot gerust 1,5 of 2 handen van, ca 15 cm.
whissie schreef:waratje... ik ben het helemaal met je eens.
Maar heb je wel eens gezien hoeveel mensen hun zadel, boom of geen boom, hem veel te ver naar voren hebben liggen???
Swift schreef:Bij mijn erg ronde haflinger is het echt onmogelijk om de singel verder naar achteren te doen. Ik heb idd wel eens het idee dat mij barefoot te ver naar voren ligt, maar dat kan gewoon niet anders, als ik de singel verder naar achteren probeer te doen schuift hij gewoon weer naar voren... Ik hoop niet dat dit echt kwaad kan, want zover ik weet is hier niks aan te doen.