Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)... met zadels dus niet praktisch.. in de zomer past een zadel goed, in de winter te groot... Ik raakte erg geïnteresseerd voor boomloos, en na een paar zadels van een ander merk zijn Banjer en ik erg blij met onze Torsion.. 
. Met als resultaat dat ik nu in bezit ben van 2 boomloze zadels en op de uitkijk ben naar een derde en geen boomzadels meer heb...
Kortom, na alles wat ik gelezen had was ik snel overtuigd! (ik had op dat moment ook wel problemen met mijn boomzadel)
Dus er heel nonchelant aan laten wennen tot ze het na een tijdje juist geweldig vond om zonder zadel of met BB-pad te gaan rijden. En toen heb ik de Torsion besteld. Later overgegaan op Barefoot omdat ik de zitting van de Torsion erg irritant vond zitten , maar voor de rest altijd plezier van gehad.
. Nu heb ik dus een barefoot zadel en het zit geweldig! in de vakantie waren we op een camping waar er ook een manege was, dus ik heb daar 4 buitenritten gemaakt in het bos(op hun paarden). maar hun hadden alleen boomzadels, en ik heb de eerste keer gelijk op een dressuurzadel gereden. ik had na 1 uurtje wel vreselijk last van mijn kont en benen! zo'n boomlooszadel is veel zachter.
verslaafd 

) was dit een ideale uitkomst. Ook het feit gedwongen zitten in mijn dressuurzadel vond ik niet fijn, zeker niet met lange buitenritten was dit niet lekker.
)
mag de hack zo proberen of evt iets anders

en ook in het bos horo
) is maar ik snap het niet helemaal :p
Shyla25 schreef:@Marrie je roept maarmag de hack zo proberen of evt iets anders