Ik rijd sinds kort fanatieker springwedstrijden en ben ook van plan SGW te gaan starten binnenkort. Tot nu toe hebben we toevallig altijd wedstrijden op zand gehad, maar vandaag reden we voor het eerst op gras. Het was helemaal niet nat en de bodem zag er perfect uit, maar helaas ging het toch niet helemaal zoals ik gehoopt had. We zijn uiteindelijk uitgebeld na 3 weigeringen, met glijpartijen, Jel werd er onzeker door en sprong niet meer. Hij springt juist de laatste tijd heel goed en ook het inspringen op zand ging super, mijn instructeur zei later dat hij ervan overtuigd was dat het goed zou gaan, zo lekker ging het.
Van de week hebben we ook een crosstraining gehad, en ook daar begon Jel af en toe stukjes te glijden. Ik vind het echt heel lastig, hij loopt verder zo goed op zijn blote voeten en ze zien er beter uit dan ooit, maar ik moet er nu toch wel heel veel dingen voor gaan laten..

Maandag ga ik Wout bellen om te overleggen wat hij vind, maar ik was ook gewoon even benieuwd wat jullie te zeggen hebben. Ik weet het namelijk echt even niet meer..