Op het filmpje zit copyright, mocht je het ergens voor willen gebruiken graag een pb'tje, en via de link van het forum.
Veel kijkplezier.
Film: http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=7126
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsiie schreef:wow wat een geweldig filmpje..
zit met kippenvel op m'n armen en rug en tranen in m'n ogen..
edit: leidje heb ik al gevonden
Sarah Brightman - What a Wonderful World..
als iemand hem wilt moet ie maar ff z'n mail pm'en, ik heb 'm namelijk nu op de pc staan*dat liedje*..
Dionne_Xx schreef:Alleen dacht ik eerst dat er por no filpje stond![]()
Waratje schreef:Zo'n filmpje is wel leuk, maar wat promoot je nou eigenlijk? Het is me volstrekt onduidelijk wat je zou promoten. Het is nogal onsamenhangend, erg korte flitsen, er zit niet veel structuur in. Wel heel veel Parelli-oefeningen, wat leuke plaatjes, ook wat (in mijn ogen) minder leuke plaatjes/filmpjes, maar de boodschap is me niet zo heel duidelijk (misschien levert het geluid hierin een bijdrage, dat heb ik op deze pc niet)
desty schreef:Waratje schreef:Zo'n filmpje is wel leuk, maar wat promoot je nou eigenlijk? Het is me volstrekt onduidelijk wat je zou promoten. Het is nogal onsamenhangend, erg korte flitsen, er zit niet veel structuur in. Wel heel veel Parelli-oefeningen, wat leuke plaatjes, ook wat (in mijn ogen) minder leuke plaatjes/filmpjes, maar de boodschap is me niet zo heel duidelijk (misschien levert het geluid hierin een bijdrage, dat heb ik op deze pc niet)
heey, welke plaatjes vind jij minder leuk? en bedoel je leuk in de vorm van niet mooi gefilmd of niet goed met het paard omgaan.
Morgannah schreef:Dit filmpje is gemaakt met inzendingen van mensen die korte of al langere tijd met NH bezig zijn. En de 1 heeft een supercamera, de ander een wat minder geavanceerd geval. Dat maakt het juist dat een ieder zijn stuk kan laten zien, alle soorten en maten van paarden en mensen.
Verder snap ik wel dat het filmpje zonder geluid heel anders over komt dan met.
Het promo gedeelte moet je zien als een kennismaking met de vele vormen van NH, en tsja de meesten hebben wel die click na het zien, jij misschien wat minder Waratje, het is dan ook niet voor iedereen, je moet doen en leuk vinden wat bij je past.