Ik wil ook overschakelen en zou het leuk vinden van jullie tips te krijgen wat ik beter wél en beter niét kan doen.
Alvast bedankt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bertuss schreef:Ik vind het wel jammer dat je geen officiele wedstrijden bitloos mag starten, maar er gaat hier wel ergens een petitie rond!
dierfysio schreef:helemaal eens, daarom zei ik er ook bij dat ik een heeeeel braaf paard heb
Bertuss schreef:Dus eigenlijk kan je het gewoon beschouwen als een hoofdstel, maar dan zonder bit?
Het lijkt me dan wel handig als je eerst even in de bak ofzo gaat oefenen, kijken hoe 'ie erop reageerd..
Auky schreef:In eerste instantie heb ik hem een touwhalster omgedaan en ben gaan rijden. Hij luisterde redelijk en vond het allemaal wel best.
Totdat hij eens aan de kletter ging en ik vrijwel niks meer in te brengen had.
Jamezy schreef:Auky schreef:In eerste instantie heb ik hem een touwhalster omgedaan en ben gaan rijden. Hij luisterde redelijk en vond het allemaal wel best.
Totdat hij eens aan de kletter ging en ik vrijwel niks meer in te brengen had.Dat klinkt niet mals!
x__Nandii schreef:gewoon bit eraf halen en lekker rijden
x__Nandii schreef:gewoon bit eraf halen en lekker rijden