Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik bedoelde meer met een eigen stukje een klein stukje land met uitloopstal ofzo en er dan wat moois van maken. Ik zelf blijf wel op mijn flatje
Volgende week gaat mijn paard verhuizen naar een land met schuilstal. Ongeveer 1 ha groot, 2 weilanden, soort paddock en een bak.
Mijn tante en ik hebben zo lang geprobeerd om dat stukje te krijgen nadat die man weg was. Maar hellaas wilden ze er geen paarden meer op en nu is er een kantoorgebouw neer gezet
Maar omdat het hier kleigrond is staan ze 's winters niet in het land en mijn zus wil ze in de winter niet in de bak hebben omdat ze bang is dat ze de bak vertrappen (het is hier ook wel echt nat hoor). Als het aan mij ligt gaan ze wel gewoon de bak in, maar mijn zus heeft opzich wel gelijk met het vertrappen. In de winter staan ze nu daarom op een betonpad, van ongeveer 400 meter. Wendy schreef:Tsja, dat is zo, maar waar haal je het geld vandaan en iemand die ook daadwerkelijk zijn landje wil verkopen?
Mijn vroegere stalhouder had een stal en weiland te koop, maar dat raakte hij dus echt niet kwijt...
En de pissige drachtige merrie kan het gezelschap ook niet uitstaan
Dus daar zit nu een sloot en een afrastering tussen...).
(genoeg om te hooien) Verder valt dat stuk land onder het groninger landschap (oid), wat inhoud dat we subsidie kunnen aanvragen als we minstens een aantal soorten gras en planten in het land hebben staan.
) en je krijgt er nog voor betaalt ook
Een paar maand geleden is er ook een bak bijgekomen, dus Orchid kan het land 's winters ook niet meer vertrappen en wel lekker veel naar buiten 
Een stal was er ook al, omdat hier eerder wel eens een paardje gestald heeft gestaan