Vraag het de trainers zelf
:
Citaat:
Zaterdag 17 juni (10.30-17.00 uur): Natural Horsemanship in discussie
De Natural Horsemanship Masterclass gaat vooral over communiceren met je paard als belangrijk instrument op weg naar succes. Naast Emiel Voest worden de beroemde methoden van Monty Roberts en Pat Parelli gedemonstreerd en geanalyseerd. De uitdaging is met een nog bredere blik naar het paard kijken. Paarden die je als individu benadert en die goed in hun vel zitten, presteren veel beter in de wedstrijdsport, vindt ook Tineke Bartels die al met deze methode heeft gewerkt.
Dagvoorzitter: Pam van Geloven
Trainers: Emiel Voest, Eddy Modde (Parelli Nederland), Annemarie van der Toorn (Monty Roberts School)
Ruiters: Imke Schellekens-Bartels, Luca Moneta, Grant Bazin, Dan Wilson
Panel: Tineke Bartels, Emiel Voest, Eddy Modde, Annemarie van der Toorn, Luca Moneta, Dan Wilson, Grant Bazin
Voor kaarten bestellen zie www.dehoefslag.nl
Een dag waarin de 3 meest voorkomende stromingen naast elkaar worden geanaliseerd, misschien dat de 'kampen' zich kunnen verenigen en tot de conclusie kunnen komen dat we allemaal hetzelfde nastreven 
Mijn eigen oordeel? Ik 'volg' Emiel, dwz, ik loop nu bijna 5 jaar op cursussen en clinics bij hem, maar blijf vooral goed om me heen kijken. Leer van zoveel mogelijk mensen, en sta open voor alles en iedereen. Overal zit wel iets in dat je mee kan nemen, maak je eigen plan en blijf leren!
[edit] Hoi Lisa, ik lees net pas je profiel
Dan hoef ik je niet echt uit te leggen wat ik doe, want ik denk dat je je Jelmer nog wel herinnerd