Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
quartel schreef:Als jij je bedenkt van ....nu wil ik stoppen ....dan bereid jouw lichaamshouding zich voor om te stoppen.
Daar stopt je paard dan ook op.
Bij mijn paard hoef ik het maar half te bedenken en hij staat al stil.
Maar als ik bedenk dat ik harder wil werkt het niet![]()
Tenzij ik harder richting uitgang wil dan
Shadow0 schreef:Henry Blake heeft hier wel mooie dingen over geschreven in Paardentaal (http://www.bol.com/nl/p/paardentaal/666753154/ ). Hij is ervan overtuigd dat het wel degelijk voorkomt (telepathie en buitenzintuiglijke waarneming), tussen paarden onderling en tussen mensen en paarden. Hij geeft ook een leuk voorbeeld van 1 paard dat hij rijdt met de handen in z'n zakken, en als hij het op een ander uitprobeert, die dat een mooie aanleiding vindt om de boel op stelten te zetten
quartel schreef:Als jij je bedenkt van ....nu wil ik stoppen ....dan bereid jouw lichaamshouding zich voor om te stoppen.
LoveChamp schreef:quartel schreef:Als jij je bedenkt van ....nu wil ik stoppen ....dan bereid jouw lichaamshouding zich voor om te stoppen.
Ik dacht paar dagen terug ow zo is gaan galopperen (was bij B en wou in de hoek gaan galopperen) Ik was dus nog aan het lichtrijden en ik ging zitten (van staan zit) en meneer sprong in galop aan.