parelli-instructeur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

krissie20

parelli-instructeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 16:06

Wie weet een parelli-instructeur die les geeft in Noordoost-Groningen. Ik zoek iemand die naar mij toe wil komen. Hoeft niet perse een gecertificeerde instructeur te zijn.

Maureen95

Re: parelli-instructeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:29

Je kan als je op www.parelli.nl kijkt bij instructeurs kan je zien waar ze allemaal komen. Ik zou even bij eef veenstra kijken. Zij woont in groningen volgens mij

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:32

Ik heb daar pakweg een jaar geleden naar gekeken en kon niks vinden in die regio.. Een aantal wilden wel van ver komen maar dat zorgde voor een wel erg fiks prijskaartje...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:37

Ik zou graag een zeeland les in parelli hebben, maar idd wat troi zegt, ik geloof best dat ze willen komen maar een halve dag reizen voor een lesje ik wil niet weten wat dat kost!

krissie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 16:42

Maureen95 schreef:
Je kan als je op http://www.parelli.nl kijkt bij instructeurs kan je zien waar ze allemaal komen. Ik zou even bij eef veenstra kijken. Zij woont in groningen volgens mij

Had ik al gekeken maar ik vind de lijst met instructeurs niet erg overzichtelijk en het zijn er maar een paar. Eef Veenstra heeft als regio Noord-Holland.

krissie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 16:43

troi schreef:
Ik heb daar pakweg een jaar geleden naar gekeken en kon niks vinden in die regio.. Een aantal wilden wel van ver komen maar dat zorgde voor een wel erg fiks prijskaartje...

Daar was ik al bang voor...

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 16:44

Heb je al op marktplaats of hier de bokt markt gezocht op grondwerk instructeurs? Dat is wel wat breder dan parelli maar misschien zit er iemand in de buurt en dan kan je altijd nog vragen wat die als leidraad hanteren. Zo heb ik het destijds een prima instructeur gevonden die oa parelli meenam in haar aanpak, helaas is ze ondertussen verhuisd anders zou ik haar zeker aanbevelen.

krissie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 19:03

Kent iemand Els van der Zanden? Meende ergens te hebben gelezen dat zij in het noorden zit.

Wicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:10

De meeste instructeurs hebben rondjes in een regio, waarin je opgenomen kunt worden. Het meest verstandige is om te mailen met het algemene mailadres.

Heeft Eefje een voorkeur voor Noord-Holland? Volgens mij zit ze in Makkinga, toch?

In zeeland zit Niek Elings http://www.niekelings.nl/, geen officiele Parelli instructeur maar volgens mij daarom niet minder goed. Els van der Zanden zit inderdaad in het noorden, maar of ze nog les geeft weet ik niet. Wel iemand met ongelooflijk veel kennis :j

HappyThilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:22

Eefje Veenstra woont volgens haar site in Zuidhorn, provincie Groningen. Noord-Oost Groningen ligt om de hoek.

Maxima_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 09:40

Een Parelli instructeur meld zich :-) Het is altijs raadzaam om de instructeur die jou het meest aanspreekt even een mail te sturen en te vragen of hij/zij al bij jou in de buurt lessen geeft. Zo heb ik bijvoorbeeld een studente in Zeeland die ik bezoek als ik naar de regio antwerpen rijd om les te geven. Er kunnen natuurlijk meer mensen in Zeeland meedoen met deze route maar als ik niet weet dat er vraag is, is het lastig plannen.

Het is zoieso handig om een instructeur te mailen want als deze zelf niet bij jou in de buurt komt weet die van collega's wel ongeveer waar ze komen en kan je doorsturen. Helaas zijn er inmiddels ook instructeurs die geen nieuwe studenten meer aannemen maar dat geldt zeker niet voor allemaal!

Dan nog even kort over het kostenplaatje. De lessen zijn duurder dan de gemiddelde NH les omdat elke instructeur tijd en geld heeft geinvesteerd in een goede en erkende opleiding. Parelli staat voor kwaliteit, kennis en kundig advies op maat met daarbij de ondersteuning van het systeem waarbij je zelf ook heel veel oplossingen kunt vinden.
Het zou dus niet nodig moeten zijn om wekelijks les te volgen. 1 x per maand zou genoeg moeten zijn en dan vallen de kosten prima te overzien.

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 13:14

Ik heb eigenlijk ook nooit echt iemand kunnen vinden. Wat betreft parelli in ieders geval niet.

krissie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 13:52

Minx2000 schreef:
Ik heb eigenlijk ook nooit echt iemand kunnen vinden. Wat betreft parelli in ieders geval niet.

Ook al niet. Tja, ik begin een beetje te vrezen dat ik dan maar geen Parelli ga doen want in mn eentje gaan klungelen zie ik ook niet zo zitten.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 13:56

Hebben jullie al wel instructeurs benaderd dan?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:12

Heb je al een advertentie voor grondwerkjuf geprobeerd op bokt of op marktplaats? Ik denk namelijk dat je daarmee de meeste kans hebt.

krissie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 08:53

Wendy schreef:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Maxima_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:59

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:00

krissie20 schreef:
Wendy schreef:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Dat vroeg ik ook aan jou... ;)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:00

Maxima_S schreef:
Hebben jullie mijn verhaal wel gelezen? Alle instructeurd in nederland staan op http://www.parelli.nl behalve ikzelf hihi mij kun je vinden op http://www.tophorsemanship.nl als je nu nog beweert dat je niemand kunt vinden heb je niet gezocht ;-)

Ik wel, daarom vroeg ik het ook...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:02

Waarom sta jij eigenlijk niet op de NL-site Anna? En ik mis er nog een paar?

Maxima_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:40

Omdat ik geen lid meer ben van het team... Eigen keuze hoor :-) ik doe het lekker zelf en heb nog geen meerwaarde kunnen ontdekken in het werken in teamverband.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:46

In het noorden heb je ook nog Wendy Bouwense. Geen officiële Parelli instructrice, wel een erg leuk mens met veel Parelli-ervaring (deels Level 4 afgerond).

krissie20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 10:27

Wendy schreef:

Ik wil er dit weekend naar kijken en een paar mails versturen. Laat hier wel weten wat er uit komt.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:37

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 00:44

Wat je kunt doen is kijken of meer mensen interesse hebben in je omgeving, dan zou je een combinatie kunnen maken en de reiskosten die erbij komen kunnen delen met elkaar. Net wat Anna de Winter al schrijft, als je 1x per maand een les hebt kun je best wel een tijdje vooruit. Je kunt oefeningen en inspiratie uit de dvd's halen en de instructeur is degene die de puntjes bij je op de 'i' zet.