Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nanjaluna schreef:ja dat klopt . zal hij daar echt boos om zijn tegen mij . 18 april word hij geholpen ik hoop zo dat hij bij draait het was zo leuk veulen en zo lief
nanjaluna schreef:Ik deed veel met hem wandelen Borstelen enz dus daar Ligt het niet aan.
Daar vond ik het ook zo raar dat hij zo raar tegen me doet .
Maar ik laat hem Lekker met rust TOT de castratie over 2 werken. En daar paket ik hem weer op .
Bedank voor de antwoorden.
nanjaluna schreef:Ik deed veel met hem wandelen Borstelen enz dus daar Ligt het niet aan.
Daar vond ik het ook zo raar dat hij zo raar tegen me doet .
Maar ik laat hem Lekker met rust TOT de castratie over 2 werken. En daar paket ik hem weer op .
Bedank voor de antwoorden.
newt schreef:Mirka dat ben ik helemaal met je eens, het ligt ook aan de opvoeder, ben je niet consequent dan kun je dat merken als veulen of in de pubertijd.
Is een paard niet door de handen geweest en in opfok gegaan dan heb je met 3 jr handen vol werk.
Mijn veulens komen allemaal door de handen en worden consequent behandeld, ho is ho en je merkt gewoon dat je er met 3jr veel minder werk van hebt met beleren.