Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RianneH schreef:Ik denk ook dat de werkelijke groep paarden die niet tegen druk op hun neus kunnen echt heel klein is. Want dat zullen de paarden zijn die niet eens een halster om kunnen, want ook dat is druk. En met die druk van het halster, daar kan een goede ruiter ook mee rijden. En die goede ruiter zal ook met een bit en normale druk kunnen rijden. Maar goed, ander punt
Arabesk schreef:Touwhalster en niet met aangenomen teugels rijden. Mijn paarden waarderen hoofdstellen die strakomneus zitten ook niet
DreamAngel schreef:Les nemen dat wil ik zowieso, ik heb mijn jaarling een paar dagen terug gekocht, en ik krijg as dinsdag mijn eerste les voor de 7 games
DreamAngel schreef:... maar ik ben toch niet voor de ijzeren staven in een paardenmond ;D
e_horse schreef:Zou dat ook niet iets commercieels zijn van Parelli? Omdat zonder bit nog niet echt goed verkoopt in de wedstrijdsport op het moment??
Ik vind het ook erg jammer dat het bit weer terug komt later. Als je al zoveel kan zonder, waarom dan met?
e_horse schreef:Zou dat ook niet iets commercieels zijn van Parelli? Omdat zonder bit nog niet echt goed verkoopt in de wedstrijdsport op het moment???