ik heb en vraag of iemand tips heeft, of weet hoe je je paard gewoon de trailer op kan laten lopen... mijn paard wil absoluut niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Only_Hellen schreef:Hoe is jouw paard daarheen gegaan?
Amaretto27 schreef:Oke, dan heb jij een paard met hetzelfde trauma als die van mij.
Die van mij gaat nu eindelijk ook op vertrouwen in, stang en klep kunnen erachter/dicht. Dan laat ik hem eventjes staan, haal hem eruit, hij wil er dan ook graaaaag uit en komt er nog steeds gestresst uit. Zo moet ik het nog langzaam uitbouwen, heel langzaam als ik te snel ga is het weer mis.
Silly1972 schreef:Only_Hellen schreef:Hoe is jouw paard daarheen gegaan?
Ik heb ale middelen in 1x uit de kast gehaald, DA erbij, gesedeerd, praam op zijn neus, lijn erachter en stapje voor stapje erin duwen.
Was op dat moment echt werkelijk de enige manier om hem erop te krijgen, zo erg was het dus. Ik vond het vreselijk!
Maar was voor een goed doel
xlszjuh95 schreef:hallo!:)
ik heb en vraag of iemand tips heeft, of weet hoe je je paard gewoon de trailer op kan laten lopen... mijn paard wil absoluut nietmaar als ze eenmaal na 20 minuten(soms duurt het iets minderlang) er eindelijk instaat, is ze gewoon rustig... wij zijn nu bezig met elke keer als ze op de trailer staat en de stang is achter haar dan geef ik haar een beloning, snoepje of wortel ofzo, maar het heeft niet echt efect
heb jij misschien een tip of weet jij iemand die mij kan helpen?