Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Delaja schreef:Weet je wat je zou kunnen doen, even info aan Arabesk vragen, die heeft geloof ik een hele lijst met natural stallen...
Citaat:Mensen hier in het noorden hebben er volgens mij nog geen extra geld voor over om hun paarden het hele jaar door buiten te laten lopen. In de randstad hebben mensen voor mijn gevoel er wel meer voor over. En zijn het meer mensen die echt bewust kiezen voor meer natuurlijk houden van hun paard of pony en willen ze daar ook meer werk voor verzetten om dat voor elkaar te krijgen. Een andere groep eigenaren dus...
(...)
Een HIT-actief stal hier in het Noorden, met stallingsprijzen van 200 euro of meer, zonder binnenbak, zullen mensen hier niet betalen verwacht ik... Dan kiezen ze liever goedkopere stalling met de paarden in de zomer op het land en in de winter een paar uurtjes los in een paddock of buitenbak...
joyce B schreef:Mensen hier in het noorden hebben er volgens mij nog geen extra geld voor over om hun paarden het hele jaar door buiten te laten lopen. In de randstad hebben mensen voor mijn gevoel er wel meer voor over. En zijn het meer mensen die echt bewust kiezen voor meer natuurlijk houden van hun paard of pony en willen ze daar ook meer werk voor verzetten om dat voor elkaar te krijgen. Een andere groep eigenaren dus...