Kamp/trainingsweek aan de LL ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kamp/trainingsweek aan de LL ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 19:49

Weet niet waarom, maar het schoot me opeens te binnen Haha!

Ik denk het niet, maar zouden er ook kampen of trainingsweken bestaan ipv rijden werken aan de lange lijnen?

Zou heel gaaf zijn, maar ik betwijfel het. Wie o wie kan het mij vertellen?

Puera

Re: Kamp/trainingsweek aan de LL ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:31

Lammert Haanstra heeft speciale arrangementen, maar hij is meer gericht op longeren. Hij kan vast ook wel aandacht besteden aan het werk in de dubbele longe, maar ik weet niet of je dat precies bedoeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:32

Puera schreef:
Lammert Haanstra heeft speciale arrangementen, maar hij is meer gericht op longeren. Hij kan vast ook wel aandacht besteden aan het werk in de dubbele longe, maar ik weet niet of je dat precies bedoeld?

nee, ik bedoel echt dressuur aan de lange lijnen. Lachen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:20

Ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet bestaat. Denk dat je het wel iets meer in de hoek van natural horsemanship of klassieke dressuur moet zoeken. Vind je misschien niet zo snel (via internet), een kleinere gelegheid biedt zoiets misschien sneller aan.
Kan het niet heel goed uitleggen maar misschien kun je viavia het beste aan een adresje komen. Lachen

Succes!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 21:39

Nou, dat is alvast een handige reactie! Misschien krijg je wel makkelijker iets voor elkaar als lesmogelijkheid als je zelf een lesgroepje aanbied! Lachen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:53

Misschien kan je via deze site contact opnemen met Piet Bakker, een hele bekende op het gebied van werken aan de lange lijnen: http://www.lipizzaners.nl/ . Verder weet ik dat de NVVR ook dagen of weekenden organiseert waarbij ook veel aan de lange lijnen gewerkt wordt, hun site is: www.nvvr.info/ .
Echte kampen of trainingsweken zou ik zo niet weten, ik vrees dat daarvoor te weinig belangstelling is.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 23:00

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 23:04

Ik ben ook erg geinterreseerd, dus meld me even. Ben sinds deze week eens aan het proberen op te pakken, en wonder boven wonder snapt 1 van mijn paarden de bedoeling. Gaat ideaal, en ik wil het vaker doen, maar ik heb zeer zeker nog les erin nodig. Daar waar ik er niets van snap, neemt mijn paard me vierkant in de maling. Een kampweek zou perfect zijn!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 15:57

[PP] -> [LO]

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 09:55

katiavl schreef:
http://www.balingehof.nl/homepage.htm

zou het balingehof dat niet geven, bij individuele trainingsweek

Stuur monya op bokt anders een pb

Ja... zij doen dat inderdaad Knipoog Ik ga eind januari of begin februari volgend jaar met mn pony een weekje op LL-trainingsweek!
Heb er nu al ontzettend veel zin in!

Groetjes, Lacuna

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 22:36

Aanstaande zaterdag 4 oktober is er een Lange Teugel Dag, Knipoog waar oa Piet Bakker clinics komt verzorgen, Hanneke Reitsema en Jacqueline Poot. Er is een Lange Teugel wedstrijd... kijk even op mijn site. Als het een succes wordt blijft het misschien niet bij 1 keer. Meedoen is niet meer mogelijk, we zitten hartstikke vol, maar kijken kan natuurlijk altijd!

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:43

en ik denk dat je bij Moravita ook wel terecht kan Lachen