Zonder longeerlijn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

I_Love_Kyara

Zonder longeerlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 19:33

Ik heb een shetlander die echt super eigenwijs is! Als m'n zusje erop gaat rijden rent tie zo door het draadje van de wei heen! ik d8 laat ik es met haar vrij gaan springen, het ging eerst heel erg goed [ik had m'n longeerzweep in m'n handen] ze weet wat Ho betekend en reageerde er goed op, maar ze werd het zat, en begon in elke hoek een sliding te maken en door het draad te springen...! Verdrietig M'n vader helemaal boos want hij zei 'wat wil je als je dat beest opjaagt en hij springt een x over het draad en jij geeft hem straf!' ik d8 bij mezelf l*l niet ik wijs hem de weg met de zweep en ik sla hem niet,

wat vinden jullie ervan? heeft m'n vader gelijk of ik?
BARST LOS! Haha!
Laatst bijgewerkt door Judje op 11-09-08 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Nutteloze poll verwijderd.

__Nicky

Re: Zonder longeerlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:42

Ik zou het eens aan de longe proberen en bij de sprong niet trekken maar de ruimte geven zodat je je pony niet belemmerd tijdens de sprong.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:48

De wei is een rust punt voor je pony. Daar hoor je niet in te gaan vrijspringen.
Doe dat bij iemand die er verstand van heeft!!

I_Love_Kyara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 16:09

LoveStella schreef:
Ik zou het eens aan de longe proberen en bij de sprong niet trekken maar de ruimte geven zodat je je pony niet belemmerd tijdens de sprong.
Ik heb een stuk af gezet waar we altijd iets actiefs met de pony's doen :s en ik heb geen bak, en ik heb verstand van paarden! Verdrietig

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 11:10

Joh, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Jammer dat je idd geen bak hebt maar goed dat je een stuk hebt afgezet. Misschien een keer herhalen als er iemand op zit zodat ze begrijpt wat de bedoeling is? Maar ja.. Hoe kleiner hoe stouter vaak he Knipoog.

Heel veel succes ermee..