Rechtrichten en losmaken aan de hand

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wantivano

Rechtrichten en losmaken aan de hand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 21:19

Hoi allemaal,

Veel mensen hebben het hier over het rechtrichten aan de hand. Ook het 'gymen' aan de hand wordt vaak genoemd. Omdat ik erg van de afwisseling ben met mijn paard wil ik hier graag ook wat meer aan gaan doen.

Nou is mijn vraag: heeft iemand nog tips en oefeningen die ik kan doen om mijn paard te gymen aan de hand en om hem recht te richten aan de hand?

Alvast bedankt!

magda_90

Re: Rechtrichten en losmaken aan de hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:24

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 05:42

Wantivano schreef:
Hoi allemaal,

Veel mensen hebben het hier over het rechtrichten aan de hand. Ook het 'gymen' aan de hand wordt vaak genoemd. Omdat ik erg van de afwisseling ben met mijn paard wil ik hier graag ook wat meer aan gaan doen.

Nou is mijn vraag: heeft iemand nog tips en oefeningen die ik kan doen om mijn paard te gymen aan de hand en om hem recht te richten aan de hand?

Alvast bedankt!

Daar zul je echt les in moeten nemen, omdat het niet zo eenvoudig is. Je kunt het niet leren via internet.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:38

--> LO

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:40

Idd iemand erbij nemen die er verstand van heeft omdat dit ook zeer inspannend is voor het paard. En goed laten kijken of je paard los is en niet gekraakt hoeft te worden omdat je met grondwerk (zo word het ook genoemd) veel met stelling en vooral met veel buiging bezig bent. Als je paard niet los is, gaat dit moeilijk.