Tja, Sheila is de laatste tijd weer érg vrolijk (gelukkig!), maar zo ook met longeren. Had een tijdje niet gelongeerd dus pakte dr vandaag weer eens op. Maar dat ging dus niet zoals gepland. Ze reageerd eigenlijk altijd op stem. Bij 'Hooooooooooo maar' een aantal keer gaat ze steeds langzamer, bij klikken harder. Maar vanavond reageerde ze daar totaal niet op. Had dr net aan de lijn en mevrouw begon al meteen te rennen en te bokken, had gelukkig de lijn lang zodat ze me niet raakte. Op stem kwam ze niet terug, op korte ophoudingen ging ze harder, op een combinatie daarvan reageerde ze ook niet. Bij elk geluidje of beweging was ze weer helemaal uit dr dak. Uiteindelijk heb ik dr langzaamaan naar me toe laten komen en de lijn losgemaakt. Vond het ff te link worden, ze maakte zulke rare sprongen dat ik bang was dat ze in de lijn bleef hangen. Nou heb ik niet zo gek veel ervaring met longeren, wel eens een lesje gehad. En het is eigenlijk altijd prima gegaan. Ze doet vaker druk aan de lijn, maar dan krijg ik dr weer terug, nu dus niet. Ze was voor het longeren trouwens al even los geweest in de bak dus ik verwachtte dat de meeste energie er wel uit was. Hoe los ik dit goed op als ze de volgende keer weer hetzelfde doet?