paardenfluisteraar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marntja

paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 21:28

Mijn paard is onlangs naar een paardenfluisteraar geweest. Hebben jullie daar ook ervaringen in? wat zo grappig was, dat elke keer als ik een vraag stelde, de paardenfluisteraar haar ogen dicht deed en mijn paard eigenlijk ging kauwen, uit ontspanning maar het leek gewoon heel vreemd. er zijn wel hele gave dingen uitgekomen, zoals dat mijn paard graag buiten is, etc. hebben jullie daar ook ervaring in en hoe weet ik dat wat de paardenfluisteraar zegt ook waar is. in hoeverre kan ik dit geloven of moet ik dit allemaal met een korreltje zout nemen?

floortje82

Re: paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:51

Hoi, wij hebben een tijdje geleden ook een paardenfluisteraar over de vloer gehad. Aan de ene kant wil ik er wel heel graag in geloven, en denk dat er best mensen zijn die dit kunnen. Maar die kerel die wij hadden, daar had ik mijn (grote) twijfels bij. Ik vroeg hem naar een ongeluk wat ik met mijn paard had gehad, en kreeg daar een compleet ander antwoord op, dus dat gaf voor mij de doorslag dat die kerel niet deugde.

Het is wel frappant dat je paard ging kauwen etc. Wat voor dingen zijn er nog meer uitgekomen? daar ben ik wel benieuwd naar.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:22

Ik geloof er persoonlijk zeker in dat er mensen zijn die op een bepaald niveau kunnen communiceren met dieren, maar er zitten zeker ook veel nepperds tussen.

Ik heb wel eens een reading laten doen waar zo'n vreemde antwoorden uit kwamen. Er zijn een aantal dingen die gewoon altijd kloppen, op die manier leek het gesprek opgezet te zijn, maar wanneer het dan om details ging, klopte het totaal niet.

2 jaar later heb ik nog een keer een reading laten doen, dit keer kon de mevrouw (een andere) hele specifieke dingen vertellen, details waar ik (nog) niet achter was en die ook bleken te kloppen.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:29

Ik heb het ook met mijn merrie laten doen, en daar kwam de meest persoonlijke info over mijzelf uit Nagelbijten / Gniffelen Dingen die gewoon echt niemand weet. Ik heb dan ook wel een hele sterke band met mn paard en heb dr ook al heel lang, we kennen elkaar door en door. Die vrouw kwam gewoon langs en ze zag bijv dat floem een hittepetit is, terwijl ze er daar zo relaxt bijstond dat je dat echt niet zou zeggen plus dat ze haar hele traumatische verleden kon beschrijven, wat ook niemand precies weet, het verklaarde wel al mn problemen met haar.
Ik geloof er dus zeker in, maar heb ook een keer een reading laten doen waarbij ik allemaal info vooraf moest vertellen. Sorry maar dat was echt zo wazig. Weet dat die vrouw hier op bokt zit of zat, maar dat was de grootste bullshit van allemaal. Mn paard was bijna dood en hartstikke ziek??? Ik dus totaal in paniek en achteraf bleek het allemaal onzin te zijn. Nou ben je mooi klaar mee. Ik heb toen die andere vrouw (zit ook op bokt geloof ik) laten komen en die vertelde dat ze al veel meer van dat soort verhalen had gehoord van de betreffende persoon.

Ik geloof er wel echt in dat het kan, door de goede ervaring met de 2e persoon, was erg emotioneel maar ze wist het precies te vertellen, ALLES, en dat is heel apart en knap, maar zeker echt waar. Ze heeft bij ons op stal alle paarden gelezen, dus van te voren had ze echt geen info kunnen verzamelen want dat zou veel te veel geweest zijn.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:44

Wie was dat dan precies?

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:51

Ga ik niet openbaar zetten, pm maar als je het wilt weten.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:00

Bij mijn verzorgpony is een tijdje geleden ook een paardenfluisteraar geweest.
Ben er niet bij geweest dus ik weet niet wat er allemaal gezegd is maar de eigenaar van hem vertelde me wel dat hij zich eenzaam voelde Ach gut

Daardoor komt er nu ook nog een maatje voor hem bij Lachen

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 23:04

heel veel kan men aflezen aan de houding van een paard, verder vertellen mensen ook veel informatie onbewsut.
Heb het een paar keer op tv gezien: eenen al nep!

Je paard is graag buiten...goh wat een info, en daar betaal je voor...dat had je oma je nog kunnen vertellen.

Een pony die zich eenzaam voelt, ja waarschijnlijk is die fluisteraar verteld dat de pony de hele dag op stal staat of zo.

Let hiermee op, die mensen zijn gewoon retegoed in tussen de regels doorlezen!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 04:08