Welke longeercursus/instructeur in Utrecht/Gelderland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yvetjes

Welke longeercursus/instructeur in Utrecht/Gelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 12:21

Hoi,

Ik wil graag beter leren longeren en ben op zoek naar een goede longeercursus. (Longeer momenteel 1x / week)

Uiteraard ken ik (de cursus van) Lammert Haanstra. Daarvoor ben ik momenteel aan het kijken of er een cursus wordt georganiseerd na juli in Utrecht/Gelderland.

Maar er zijn vast legio longeercursussen die ook goed zijn (en iets betaalbaarder/minder commercieel Clown ). Ik heb al via Google proberen te zoeken maar kwam niet echt tot meer informatie. Kunnen jullie me van goede tips voorzien? Bloos

Alvast enorm bedankt!

Judje

Re: Welke longeercursus/instructeur in Utrecht/Gelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 12:52

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 20:36

Deze cursus is helaas niet met je eigen paard, en ook nog eens duurder dan die van Lammert Haanstra, dus niet echt een optie helaas. Maar bedankt voor het meedenken!

montyjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 08:01

wij helpen ook vaak mensen met problemen, of als ze wat meer willen leren, het longeren zelf ben ik best wel handig in, als ik alle lofuitingen geloof als ik met moeilijke paarden om ga, dus ik kan je wel een paar keer les geven als je wil, bij ons met je eigen paard.
bij Utrecht is een half uur rijden ongeveer. Kijk maar op mijn profiel of http://www.stalrhijnauwen.nl