Ik heb Unique om eerlijk te zijn op de verkeerde manier leren buigen. Gelukkig kan ze hem nu wel erg goed en is er niks ergs gebeurd. Het buigen hoor je eigenlijk aan te leren door gebruik te maken van de target. Je gaat met je hand onder je pony en knipt in je vingers. Als de target er goed in zit zal je pony proberen je hand aan te raken geef daarbij een nieuw stemcommando bijvoorbeeld 'Buigen'. Wanneer je pony het goed doet klik en beloon je. Nu ga je verder tot het commando er goed in zit. Pas alsjeblieft bij deze oefening wel op dat je pony niet heel ver met zijn hoofd onder zijn buik doorgaat want dit kan wanneer je pony valt dodelijke gevolgen hebben. Op een gegeven moment wilde ik dat wanneer ik mijn hand op de plek van de singel hield en het commando 'Buigen' zei dat Unique in de buiging ging. Dit heb ik dus gedaan door mijn hand op die plek te houden en te vragen of ze wilde buigen. Wanneer ze dan ook maar een stukje ging buigen heb ik meteen geklikt en beloond. Ze doet het nu ook als ik haar daar met de zweep aanraak. Ik wilde later dat Unique langer in de buiging zou blijven. Dus ik ben weer mee gaan tellen net zoals ik bij de Jambette.