Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is al grotendeels afgebouwd, en ze wordt vanaf nu normaalgezien één keer per week door iemand anders gereden, zolang dat me nog wel lukt wil ik er daarnaast zelf nog rustige buitenritjes mee doen, en dan wil ik ze zeker meer op andere manieren aan het werk gaan zetten.
Fietsen lijkt me ook leuk maar nogal gevaarlijk de eerste keer (en dus nu niet het goede moment om er mee te beginnen). Hoe doe je dat dan juist, gewoon aan het halstertouw, touw in je hand en fietsen maar?
).
sandra83 schreef:ik vraag me altijd af of zo'n paard wel een energieoverschot heeft. is het niet bijzonder dat een paard ineens behoefte heeft aan beweging als je met haar bezig bent, terwijl ze die behoefte in de wei helemaal niet heeft.
Ik zou dan meer denken dat het paard onzeker is, en de omgeving niet genoeg vertrouwd om zo rustig te zijn als in de kudde.
Ik had eens gepolst bij mijn vriend of hij dat fitesen niet zag zitten maar hij is zijn leven nog niet beu zegt hij
maar balkjes sleuren enz laat ik door hem doen
, (gerstemix van Mijten) ken ik niet als er maar geen haver in zit) Misschien dat er veel energie in zit als je de verpaking leest. Het kan ook gewoon door het weer komen bij ons op stal hebben ze ook erg veel energie allemaal. King moest vandaag ook een hoop energie kwijt met longeren. hij staat dan nog wel een paar uurtjes op het land. maar ik hoor meer mensen over te veel energie bij hun paard, en wij staan met 65 mensen op stal. dus het kan ook de tijd van het jaar zijn.