Jaaa eindelijk gelukt!! :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Jaaa eindelijk gelukt!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 19:17

Ben zo happy dat ik ff een topic moet maken Tong uitsteken

Vandaag heb ik weer wat VD gedaan met mijn haflinger. Ze kan nu de buiging redelijk goed(soms zakt ze iets te ver door haar voorbenen) en de spaanse pas met de voor- en achterbenen (en een beetje lopend)
Ook waren we al een hééééle tijd bezig met het compliment, alleen lukte dit nog niet helemaal. Saartje vond het toch steeds te eng en durfde haar onderbeen niet op de grond te leggen, mede omdat ze ook een keer wat ongelukkig (lomp) is terechtgekomen in het compliment.

Maaaaar vanmiddag.... DEED ze het gewoon!! Tot 2 keer toe lag ze op één knie op mijn commando!!
Ze bleef ook netjes een paar seconden liggen en kwam daarna weer omhoog. Ik was zoo blij Pling

Voorlopig vind ik wat ze nu doet meer dan genoeg. Maar op den duur wil ik dit gaan uitbouwen tot alleen een aanraking met de zweep, en dat ze dan knielt op één been, en ook blijft liggen totdat ik zeg dat ze op mag staan. Iemand nog tips om dit duidelijk aan te leren? Lachen

Stendo

Re: Jaaa eindelijk gelukt!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 08:25

nee heb geen tips, maar wel gefeliciteerd

VeerenAshley

Re: Jaaa eindelijk gelukt!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 08:29

Hardstikke knap! Ik heb hetzelfde probleem als jij (pony staat meteen uit zichzelf op) en weet dus niet hoe je dit zou kunnen verhelpen. Ben dus ook benieuwd naar tips van anderen.