longeer weekend lammert haanstra

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

okido

longeer weekend lammert haanstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 10:11

Hallo wie is er bekend met het weekend van lammert haanstra
ik zou het wel willen doen maar wil weten
of het ook erg leerzaam is en dat je er veel van leer
de kosten zijn wel prijzig dus dat het niet voor niets is

S_hirley

Re: longeer weekend lammert haanstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:12

Ik heb zo een arrangement gedaan, 10 dagen. Ik heb dressuur les gekregen, longeerles en mijn moeder heeft menles gehad.

Ik vond het erg leerzaam. Het is inderdaad prijzig maar ik vond het wel het geld waard.

yolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:10

Wij (mijn vriend, ik en 2 vriendinnen) hebben het longeerweekend van Lammert gevolgd via de KNHS en er een heel erg gezellig en leerzaam weekend aan gehad.

De theorie vond ik boeiend al kende ik het meeste al (ben instrukteur). Ook de praktijk was leerzaam en leuk. Ik vond het vooral erg verhelderend om te kijken naar andere combinaties en te luisteren naar het oordeel van Lammert en zijn tips om het een en ander te verbeteren. Leuk om te controleren of ideeen op 1 lijn zijn enzo.

Lammert past het nivo van zijn praktijkles aan aan de ervaring van de longeur en het paard. Dit houdt dus in dat hij niet met iedereen het zelfde doet. De meningen kunnen dus iets verschillen maar voor mijn gevoel ging iedereen tevreden naar huis.

Graag had ik ook de vervolgcursus willen doen maar helaas viel die voor ons in een ongunstige tijd ivm de geboorte van de veulens enzo. Mocht die een keer in het najaar gehouden worden dan zal ik die zeker alsnog gaan volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:14

Ik vond de theorie maar zo zo, ik had het boek ook al. Ik vond de praktijk erg leuk, heb toen een 2 daagse cursus gedaan. Ik dacht dat ik al best handig was met longeren maar ik heb zeker nog veel bijgeleerd!

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:29

Hoe duur is het dan?

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:29

ik zou ook de prijs wel willen weten

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:45

ehm even diep nadenken

Wij moesten voor 10 dagen ongeveer 1200 betalen inclusief de lessen.
Op de site van lammert haanstra staat het ook.
Heb het even opgezocht:

In de winter is het 125 euro voor 2 dagen per persoon inclusief 1 uur les (voor meer les overleg mogelijk), logies voor je paard en een overnachting in hotel Lunia, oldeberkoop incl. ontbijt en diner

In de zomer is het 75 euro per persoon per dag inclusief 1 uur les (meer les overleg mogelijk) , logies voor je paard, overnachting op mini camping, en een fiets huren

Hopelijk heb je meer informatie aan

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:54

mooi dank je wel, ik ga ook even de site bezoeken.