Wie kan Me een Programma geven ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

negrita_hvj

Wie kan Me een Programma geven ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 21:38

Mijn pony loopt echt niet meer geod en ga nu kijken
wat ik het beste kan doen welke fysio of ik beter naar een kliniek kan gaan

maar daar graag geen commentaar over wat ik er er boven heb neer gezet

omdat ze met de rug heeft en ik dus een goeie fysio eerst wil zoeken
ga ik eerst niet meer rijden maar wil ik heel veel grond werk gaan doen dat we vertrouwen kunnen opbouwen

dus zal ik willen vragen wie een programma voor mij wil maken hoe ik beste kan beginnen met grond werk wat ik er voor nodig heb enzo voort

als het grond werk er in zit zal ik graag met vrijheids dressuur verder willen gaan maar eerst nog neit

eigenlijks is het nu voor mij het uurtje wat ik normaal op een dag rij
dat wil ik n u aan grond werk enzo doen

dus welke liefe bokker wil iets maken en uit leg geven ?

En liefst niet een site geven heb al genoeg gezien Tong uitsteken

loez

Re: Wie kan Me een Programma geven ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:31

Ik heb geen verstand van vrijheidsdressuur enz. En qua Fysio, dan zul je toch echt een fysio op moeten zoeken. Dat kan niet zomaar even verholpen worden via internet. En of iemand een programma voor je wil maken? Kun je zelf ook opzoeken op verschillende sites. Denk dat er meer sites zijn dan de sites die jij gehad hebt. Als iemand voor jou een programma maakt, dan kom jij er wel erg gemakkelijk vanaf. En iemand via internet kan bijna geen programma maken. Ze kennen jou niet, je pony niet enz. Denk toch echt dat je dan met een fysio moet gaan overleggen dan. En wat is er niet goed aan je pony? Ofja, waarom loopt hij/zij niet meer goed?