met rijden is hier geen enkel probleem mee gelukkig!!
maar als ik haar ga longeren gaat het helemaal fout..
ik begin altijd tegen de klok in'(is haar goeie kant) .. om even los te lopen enzo..
maar dan wil ik de andere kant op : DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!
dan draai ik haar dus om stuur haar weg ze loop weg neemt 3 passen draait zich om en komt naar mij toe.. en zo keer op keer op keer op keer op keer.. echt irritant.. heb ik dan toch op tijd weer de zweep kunnen pakken en met behulp van de zweep wil ik haar laten lopen zet ze gewoon haar achterbenen vast in het zand.. geef ik dan een klein tikje met de zweep op de grond draait ze haar oren naar achter en draait met haar kont naar mij toe!!..en daarna kun je proberen wat je wilt ze probeert mij dan de hele tijd ''aan te vallen'' ze schopt niet maar ze dreigt goed en komt gewoon met haar kont tot een meter afstand van mij.. echt bang voor een zweep is ze niet echt bang maar ze is er ook absoluut niet echt gek op.
toen ik haar kocht deed ze dit ook. de oude eigenaresse zei: uitproberen en na een tijdje deed ze het ook niet meer..
maar nu weer heel erg.. en deed precies het zelfde zoals eerst net zolang doorgaan tot ze het wel doet.. maar na een half uur zijn mijn krachten (en geduld) toch echt op!!..
weet iemand tips? of wat anders?? laat het mij aub weten!!
groetjes!!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 21-10-07 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst omgezet in standaard letterrype zodat iedereen het kan lezen.