Nog iemand met een probleempje met pas. :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vue

Nog iemand met een probleempje met pas. :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 16:19

Ja, alweer een.

Harry maakt met zijn rechtervoorbeen een mooie pas, maar met zijn linker een stamp.
We doen het al een tijdje, maar hoe leren we hem zijn andere been ook 'uit te slaan'?

Vue

Re: Nog iemand met een probleempje met pas. :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 12:33

Zo ik gooi hem omhoog want ik heb er nooit reactie op gehad, ipv dat ik een nieuw topic open.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 12:36

Mijn paard heeft dit ook een tijdje gehad. Ik denk dat je gewoon heeel veel moet oefenen met zijn linkerbeen. Dus dit been oppakken, helemaal uitstrekken, commando erbij en belonen. Net zolang door tot je ziet dat je paard het snapt, en dan moet ie het zelf gaan doen. Waar je ook erg op moet letten, is dat je alleen maar beloont wanneer je paard z'n been ook echt uitstrekt!
Bv: wanneer je het commando noemt en je paard maakt zo'n stamp, zeg je nee, en doe je het nog een keer voor. Dan pak je weer z'n been, strek hem weer uit en houdt 'm een tijdje in deze positie vast. Commando erbij en belonen. Dit heeft bij mijn paard heel goed geholpen Lachen
Succes!

xXxmarijnxXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 13:08

Oefenen,Oefenen,Oefenen,
Ik heb er ook problemen mee gehad gewoon steeds ze voetje vooruit doen en dan belonen Lachen

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 13:10

mijn paard doet alleen na voren en dan meteen schrapen,
moet ik dat been dus na voren pakken??