Wedstrijden lange lijnen.. Hoe?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Borisje

Wedstrijden lange lijnen.. Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:47

Ik doe sinds kort aan lange lijnen met Tijger, m'n (vz)Shetje.
Het gaat al heel goed, en ik zou over een paar maanden weleens mee willen doen aan een wedstrijd.
Maar, nu de vraag: Mag je bij een wedstrijd met lange lijnen een longeersingel om? Bij de pony dan Clown
Want bij sommige plaatjes zie ik van wel, en bij sommige niet.
Als iemand het weet, graag Ja

En als iemand eens een wedstrijd, of een dag voor Shetjes ofzo organiseert, ergens in het Noord-westen van NL, dan zou ik weleens mee willen doen Haha!

En ik zou graag wat meer info over lange lijnen willen krijgen, dus als iemand veel erover weet, graag Haha! Bijvoorbeeld waar ik mijn handen moet houden, en hoe ik Tijger ronder laat lopen, zonder trekken en duwen. Knipoog

Alvast bedankt!

Lab_iris

Re: Wedstrijden lange lijnen.. Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 01:14

Hmm.. ja dat wil ik ook wel weten dan wil ik ook wel wetstrijden met mijn VZ shet gaan doen,.. mijne loopt namelijk vanzelf al aan de teugel en loopt heel netjes.. als jij het weet of het mag of niet met LS kan je dan een PBM stuuren Knipoog ?

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 15:09

Was je vroeg op Clown
Ik stuur je wel een berichtje, als je me ff als vriend toevoegt is dat makkeljker, hoef ik je niet op te zoeken Clown

Ondertussen weet ik niet steeds niet of het mag of niet, de een zegt van wel, de ander van niet.

Maar Lab_iris waar woon jij? Misschien komen we elkaar nog eens tegen Haha!

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:04

Ik wist niet dat er wedstrijden voor bestonden, aan de lange lijnen. Hebben jullie misschien wat meer info daar over?

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 17:34

2 x per jaar is er een wedstrijd met allemaal Shet-onderdelen, 2 dagen geloof ik. Alleen je mag alleen meedoen als je Shet lid is van het NSPS, jammer... dat is Tijg dus niet Clown

Daarom vroeg ik me af of er ook bijvoorbeeld onderlinge wedstrijden zijn ofzo Tong uitsteken

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 10:15

Tja, ik heb geen shet, dus ik denk niet dat ze me daar tussen laten met mijn knoepert van een hengst Vork Arme shetjes, dan lijken ze helemaal zo klein......

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 14:58

DeEiken schreef:
Was je vroeg op Clown
Ik stuur je wel een berichtje, als je me ff als vriend toevoegt is dat makkeljker, hoef ik je niet op te zoeken Clown

Ondertussen weet ik niet steeds niet of het mag of niet, de een zegt van wel, de ander van niet.

Maar Lab_iris waar woon jij? Misschien komen we elkaar nog eens tegen Haha!

woon in alkmaar Clown ik voeg je wel even toe Knipoog