Problemen met kusjes geven..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ldev

Problemen met kusjes geven..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 10:52

Ik ben bezig met het commando kusjes geven, maar nu moet ik mijn hand voor hem houde zodat hij gaat likken, maar dit doet hij altijd..
Dat zit in de familie ofzo, want zijn broertje doet dat ook, die likken en likken en likken..
Nou kom ik dus niet echt verder.. omdat hij altijd likt als ik nu een commando geef of niet, dat maakt niks uit..

ansiej111

Re: Problemen met kusjes geven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:39

Haha Lachen Klinkt grappig, Maarja het kan ook lastig zijn, Misschien moet je hem een liksteen geven ofzo dat ie op stal Genoeg kan likken xD

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:42

Haahaha, ooh sorry het klinkt best grappig Bloos Ik denk dat hij teveel van je houd en je daarom al zoveel kusjes geeft. Hij heeft geen commando nodig Knipoog

Een sirieuse oplossing weet ik zo gauw niet Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:43

Tjsa, enigste wat ik kan bedenken is, negeren wanneer hij het doet zonder commando. Alleen belonen wanneer je vraagt om een kusje. Knipoog

Nicky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:09

Ik heb mijn paard leren kusjes geven zonder te likken. Hij moet met zijn neus een deel van mijn lichaam aanraken als ik daarnaar wijs en het commando kus geef. Dit kun je dan later uitbreiden tot likken.

ik ben begonnen met een voorwerp voor zijn neus te houden en als het voorwerp zijn neus raakte meteen heel uitbundig belonen en zo het voorwerp steeds verder weg houden.