Maar op het moment dat ik de longe omdraaide om rechtsom te gaan,begon het al eigelijk al toen ik aan de andere kant ging staan.Kreeg niet eens de kanst achter der schouder te staan zodra ze doorhad wat ik wou.Vloog ze achteruit en kwam omhoog en sloeg met beide voorbenen steeds vooruit.Ze bleeft dit doen wat ik ook probeerde kwam gewoon niet er achter zodat ik der iig naar voren kan jagen.Ze heeft de gehele tijd met man en macht gevochten om niet rechtsom te moeten.Steigeren,achteruit,slaan met voorbenen en achterbenen trapte ze gericht naar je..
Na een uur vechten en imo voor haar een spel spelen terwijl zweet der af droop.Gaf ze niet op ze had de gehele tijd der oortjes recht naar voren en als ze stil stond,omdat ik probeerde of ik dan wel naast der kon komen stond ze gewoon ontspannen.Liefst nog even voetje op rust

Maar misschien herkennen jullie dit?Uiteindelijk liep ze wel rondje rechtsom braaf en ben ik gestopt en beloond maar ik denk niet dat ze volgende keer zich gewonnen geeft.Gewoon doorzetten of lief proberen?Paddock misschien in een circel afzetten?.