Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Waar ben je in vredesnaam mee bezig?Citaat:maar soms is ze echt te eigenwijs om het te doen. Dan moet ik haar voetje weer optillen, maar ik ben npog meer net begonnen, dus is het dan raar dan ze het de volgende dag dan weer niet doet?
Cyntje schreef:Je hebt al een pony? En je hebt nu ook een topic om te vragen of je niet te groot bent met 1.64 voor een shet?
Dniesjj117 schreef:Maar jou pony is nog maar 1 jaar, en VD is v.a. 2,5 jr. Eerst beginnen met basis; stap, halt. Geen rare fratsen met buigingen uithalen...
edit: @cyntje: ja klopt, dat andere topic is ook van haar.
Dniesjj117 schreef:OEn wat vinden de eigenaars er dan van hoe je het doet? (ik neem maar even aan dat zij weten wat je doet). Vinden zij dat je het op een goede manier doet en kunnen ze je eventueel helpen? En dingen leren op een goede manier te doen?
Dess schreef:Dniesjj117 schreef:OEn wat vinden de eigenaars er dan van hoe je het doet? (ik neem maar even aan dat zij weten wat je doet). Vinden zij dat je het op een goede manier doet en kunnen ze je eventueel helpen? En dingen leren op een goede manier te doen?
Nou , die eigenaar die is er nooit, eigelijk is destiny dus van me zelf. Ik mag doen wat ik wil.Voetje geven mag sowieso wel, Maar dat beugen heb ik 1 x gedaan,, vertel het de eigenaar wel hoor whhaa
LilianR schreef: