[quote="viola"]Er is niet echt een vast stappen plan wat je moet volgen, maar meestal komt zitten toch pas al je al aardig gevordert ben. Ik vind zitten toch al wel echte VD hoor. Hebben jullie hem dit al zelf geleert, kan hij ook al liggen dan (meestal leer je het zitten namelijk vanuit het liggen).
Ik noem meestal als beginners kunstje het op het blok staan, maar dat kan hij dus ook al. Wat kan hij allemaal nog meer?
Of je bij de basis moet beginnen ligt er aan hoe hij is opgevoed. Ik vind de basis namelijk gewoon een goede opvoeding. Wat idd bij veel shetjes (en ook andere rassen) ontbreekt dus dan zal je daar eerst aan moeten werken.[/quo
Dat zit is een raar verhaal we waren hem aan het trainen om achtenuit te gaan en toen ging hij opeens zitten
nu beheerst hij het bijna goed op het blok staan was niet zo moeilijk.Ik weet dat er niet echt een stappen plan voor is maar wat je meestal eerst doet enzo.Hij is goed opgevoed maar erg speels dus hij maakt er snel een spelletje van daardoor is het moeilijk om zijn aandacht er bij te houden.Gelukkig vind hij het leuk om te leren en te laten zoen wat hij kan aan andere mensen dat is wel Zuper fijn