Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fallenangel3 schreef:Ik denk dat het zitten zelf niet zoveel kwaad kan. Als een paard gaat liggen of weer op staat dan gebeurd er in principe toch hetzelfde. (ik bedenk me net dat ik geen flauw idee heb ik welke volgorde dat gaat). Ik denk dat het niet veel kwaad kan, ja je moet het niet twintig keer achter elkaar doen. Maar dat is met alles.
Ik denk dat springen erger voor het paard is, want dan beland al het gewicht na de sprong eerst op de voorbenen. En we springen met zijn allen toch ook massaal?
Anoniem schreef:fallenangel3 schreef:Ik denk dat het zitten zelf niet zoveel kwaad kan. Als een paard gaat liggen of weer op staat dan gebeurd er in principe toch hetzelfde. (ik bedenk me net dat ik geen flauw idee heb ik welke volgorde dat gaat). Ik denk dat het niet veel kwaad kan, ja je moet het niet twintig keer achter elkaar doen. Maar dat is met alles.
Ik denk dat springen erger voor het paard is, want dan beland al het gewicht na de sprong eerst op de voorbenen. En we springen met zijn allen toch ook massaal?
maar dat doet een pony toch vrijwillig en met VD moet hij het
fallenangel3 schreef:
Ja, maar zo kan je ook kijken naar het springen, dressuur etc. Het kan toch ook niet goed zijn voor een paard als hij om de as van zijn achterbenen rondjes moet huppelen, of zijn benen moet kruisen. Dat doen ze ook allemaal niet uit zichzelf maar omdat het 'moet'.
Anoniem schreef:oke daar heb je een punt ( ik ben niet zo'n voorstander van hoog dressuur en springen)
Anoniem schreef:fallenangel3 schreef:Ik denk dat het zitten zelf niet zoveel kwaad kan. Als een paard gaat liggen of weer op staat dan gebeurd er in principe toch hetzelfde. (ik bedenk me net dat ik geen flauw idee heb ik welke volgorde dat gaat). Ik denk dat het niet veel kwaad kan, ja je moet het niet twintig keer achter elkaar doen. Maar dat is met alles.
maar dat doet een pony toch vrijwillig en met VD moet hij het
Amable schreef:Een paard kan technisch gezien het beide, maar de meeste mensen (ik dus ook) leren het hun paard vanuit het liggen.
Priiscilla schreef:Behalve dan mijn paard.Ik heb ook zo'n idee, het is niet Gezond, maar slecht?
een paard zit van Nature natuurlijk ook niet zoals een hond.
Kusjes Priscilla
Priiscilla schreef:Ik heb ook zo'n idee, het is niet Gezond, maar slecht?
een paard zit van Nature natuurlijk ook niet zoals een hond.
Kusjes Priscilla