liggen???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xElienx

liggen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 18:13

ik ben nu zo ver met mn pony dat ze kan knielen,strekken, compliment, steigeren, kruipen enz.
alleen het liggen wil maar niet lukken :s. ik hoorde dat je dat vanuit het knieln moet doen, door haar neus dan in de richting van haar schouder te brengen. vervolgens is het dan de bedoeling dat ze uit evenwicht raakt en gaat liggen. allen die van mij raakt NIET uit evenwicht. ze springt zelfs vanuit die positie zo weer overeind. en naar een paar keer proberen heeft ze geen zin meer en speelt haar eigewijze karaktertje weer op :p
iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken??

Afbeelding

Mirte_

Re: liggen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:08

ik heb wel gehoord dat je het alleen in de zomer kan leren , door je pony af te spuiten zodat ie vanzelf gaat rollen , je kon het ook vanuit knielen doen door vanuit knielen je pony langzaam om duwen , als ie het dan nog niet doen heb je nog meer vertrouwen nodig denk ik

aur0ra_h0rse

Re: liggen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:12

je kan ook met een spons een beetje water over zijn rug laten lopen , dan gaat hij mischien ook al rollen Knipoog