Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zoown hondenclicker kun je er prima voor gebruiken! cantlover schreef:inderdaad die kan je gewoon bij een dierenwinkel kopen!!,, ze zijn ook best goedkoop,, meestal rond de 5 euro!!,, soms is het handig maar het kan ook zijn dat je paard er raar op reageerd!!,,
) gekocht, die was 2,25 in de dierenwinkel.
punky schreef:Ik heb hem ook vanuit de dierenwinkel, alleen koste die van mij €1,45 !
Ze hadden bij ons helaas alleen die in botvorm nog, met een koordje en 5 verschillende toonhoogtes... Ik weet niet hoeveel de 'gewone' clickers waren. (arme Röskur, laat hem de botvorm maar niet zien.
) _Maris_ schreef:Bij de boerenbond/welkoop 2 euro
Roskur schreef:punky schreef:Ik heb hem ook vanuit de dierenwinkel, alleen koste die van mij €1,45 !
)

Vjestagirl schreef:met een koordje en 5 verschillende toonhoogtes... Deze heb ik, maar dan druppelvormig. Werkt prima, was 5 euro ofzo... Met als voordeel dat ze erop kan gaan staan en dattie dan nog niet kapot gaat (en ja dat heeft ze uitgeprobeerd toen ik niet oplette)