Wat is HET boek over VD

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XLeandrosX

Wat is HET boek over VD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 14:55

Hallo,

Ik wil met mijn lipi gaan beginnen met VD. Welk boek raden jullie mij aan om mee te beginnen. Wat is het boek wat je absoluut gelezen moet hebben als je met VD wilt beginnen. Ik ben benieuwd.

tamary

Re: Wat is HET boek over VD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:59

Er is net een nieuw boek uit dat erg geschikt is : Vrijheidsdressuur , van apporteren tot zitten van Miriam Nieuwe Weme. ISBN : 90-5821-345-5. Te bestellen via de boekhandel of via de website van de schrijfster : www.vrijheidsdressuur.info

Het ideale van dit boek vindt ik dat het voor elk kunstje verschillende methodes geeft. Als de eerste niet werkt kan je een andere proberen.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:46

tamary schreef:
Er is net een nieuw boek uit dat erg geschikt is : Vrijheidsdressuur , van apporteren tot zitten van Miriam Nieuwe Weme. ISBN : 90-5821-345-5. Te bestellen via de boekhandel of via de website van de schrijfster : www.vrijheidsdressuur.info

Het ideale van dit boek vindt ik dat het voor elk kunstje verschillende methodes geeft. Als de eerste niet werkt kan je een andere proberen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat wat mij weerhoud van het kopen van dit boek de prijs is... Het lijkt me een enorm gaaf en leuk boek, ik wil het zeker nog een keer hebben... Maar voor een arme student is het helaas een beetje buiten het budget. Nagelbijten / Gniffelen

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 09:16

Bedankt voor de tip, ik heb het gelijk besteld. Het lijkt me inderdaad een mooi en handzaam boek. Iris, als je er ooit wat uit wil weten mail me dan maar.

Groetjes Tanja

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:19

Boek van Miriam vind ik de beste die ik tot nu toe gelezen heb.
Al blijf ik "paardenschool' van nathalie penquit ook noemen Lachen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:17

Pink_Horizon schreef:
Boek van Miriam vind ik de beste die ik tot nu toe gelezen heb.
Al blijf ik "paardenschool' van nathalie penquit ook noemen Lachen

Idd Lachen.

Circus kunstjes van Nathalie Penquit vind ik juist weer net niets.