vandaag ging ik met pessoa longeren, morgen heb ik les en dacht ff lekker los werken,
maar bonny is net geschoren.. dus ook drukker!

dat was te merken, ze was sommige momenten heel fijn en ontspannen en andere moment schoot ze me toch weg! maarja dan zit een pessoa toch niet zo fijn lijkt me, bontje komt dan strak en van voor komt het dan ook strak! ze deed dat toch een aantal keer, en dan bokte ze ernaar.. hij zit helemaal niet strak maar dan kwam ze er gewoon tegenin,
ik heb haar gewoon laten lopen want ik kon hem er wel af gaan halen maar bereik je in mijn ogen ook niets mee... dus zal ze wel een paar x geen lekker gevoel gehad hebben maar gelukkig werd ze op een gegeven moment rustiger, later toen ik hem er af haalde liep ze ook zonder aardig ontspannen, ze liep vandaag wel erg over haar tempo maar er zaten ook goede stukken bij,
wat doen jullie als ze zo druk doen, ook gewoon doorgaan. ik bedoel als je hem er af haalt zullen ze dat snel genoeg weten, ik hoop alleen dat ik morgen wat merk van het werk aan de pessoa want het ging niet helemaal zo als verwacht.

groetjes