Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wampie schreef:als je lang en laag al uitgevonden hebt,, kun je de clips tussen de benen losmaken,
en ze dan plaatsen aan de 2e ring van onderaan(longeersingel)!! zo simpel is het((bitclips laten zitten))
Vergeet dan niet om hem even te verstellen ,, touw kan te lang zijn![]()
succes
wampie schreef:wampie schreef:als je lang en laag al uitgevonden hebt,, kun je de clips tussen de benen losmaken,
en ze dan plaatsen aan de 2e ring van onderaan(longeersingel)!! zo simpel is het((bitclips laten zitten))
Vergeet dan niet om hem even te verstellen ,, touw kan te lang zijn![]()
succes
heb je er een foto van die je mij even kunt sturen?
..........................................................................................................................................
Vergeet er bij te zetten dat ik een longeersingel heb met echt onwijs veel ringen,,dus bij mij zit hij dan op de 2e ring van onderaan....het touw wat lang langs het lichaam oploopt zit bij mij door de 1e ring onderaan..
Op het plaatje zie ik namelijk een longeersingel waarvan het lange touw langs lichaam gewoon loshangt!!(kan dus ook)
Dus je moet even kijken welke longeersingel je hebt!!
Emaartje schreef:hoe hoor je de pessoa vast te maken als je middelhoog wilt dat na lang en laag komt
Cassidy schreef:Emaartje schreef:hoe hoor je de pessoa vast te maken als je middelhoog wilt dat na lang en laag komt
Zie tekening in het topic waarvan ik de link die ik eerder in dit topic heb gegeven.
Nashke schreef:die heb ik ook dacht ik.. (zie eerste post fotos)