Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maris schreef:hoi,
Mijn paard is net verhuisd naar een plekje met een bak en veel ruimte om op het erf te lopen. Dus nu kan ik eindelijk eens gaan beginnen met grondwerk aan lange lijnen. maar hoe pak ik dat aan ?
Ik wil trouwens werken met lange lijnen voor de ontspanning.
Groetjes,
Maris
Antheman schreef:Maris schreef:hoi,
Mijn paard is net verhuisd naar een plekje met een bak en veel ruimte om op het erf te lopen. Dus nu kan ik eindelijk eens gaan beginnen met grondwerk aan lange lijnen. maar hoe pak ik dat aan ?
Ik wil trouwens werken met lange lijnen voor de ontspanning.
Groetjes,
Maris
Hoe bedoel je de ontspanning Maris?
Over het algemeen werk je met LL als je aan de stelling/buiging toe bent.
Cookies schreef:Dat zit hier op bokt: longeren en lange lijnen.
callippo schreef:Ik gebruik wel een touwhalster met langelijnen, maar doe het niet zo heel vaak. Zoals antheman al zegt: lange lijnen gebruik je vooral om stelling/buiging oefeningen te doen. Ontspanning bereik ik makkelijker via longeren. Je kan ook met 2 lijnen longeren, maar da's toch net ff wat anders dan 'langelijnen' oefeningen doen.
Maya schreef:NA --> LO.
Maya schreef:De schaduwlink staat er nogOverigens hoort dit topic beter op LO, en er is toch niks op tegen als naturals-mensen ook op LO gaan reageren. Overigens is dit offtopic...
Maris schreef:Hoi,
Maar tips zijn dus nog steeds welkom ! Hoe begin ik ( eerst dan maar met dubbele longeerlijnen ) ? En kan dat aan een touwhalster ?
Groetjes,
Maris