wie doet er allemaal mee aan het voltige NK op 2 september of wie komt er kijken?????wie denken jullie dat gaat winnen in de klasse zwaar voor het team en in de klasse licht van het teamen de solo's in de klasse zwaar en de junioren????
eey fleurtje ik denk dat wij 1e worden bij de klasse licht en grolsche voltige 2 en de molen 2 3e bij de solo's klasse zwaar alma 1 roos 2 claire 3 :p
Ik vind voltige altijd erg leuk om naar te kijken.Misschien handig om te vertellen waar het NK is?Of stel ik nou een hele domme vraag?
Het NK voltige vindt morgen plaats tijdens de hippiade in de binnen rijbanen.Het programma start om half 9 ''s ochtends, met de team plichten. Rond 12 uur beginnen de solo's. Na de solo's worden te team kuren vertoond. De prijsuitreiking staat gepland om 18.00 uur. Wij starten met 5 solo's.Zouden ook met het team zijn gestart in de klasse zwaar, maar helaas is ons teampaard kreupel
Ik ben wezen kijken!Heb alleen *helaas de teams gemist.Vond het er erg leuk uitzien!Ik heb nog veel te oefenen, haha