Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rider schreef:
Mocht je je hier toch mee bezig wwillen houden, dan raad ik je het volgende boek aan: Schooling horses in-hand, van Richard Hinrichs.
Het boek is voor zover ik weet niet meer in het nederlands verkrijgbaar, ik heb mijn engelstalige versie uit Duitsland laten leveren. Amazon.com levert het boek ook in het engels.
Citaat:Ik vind dit een typisch voorbeeld van oefeningen die niet zonder deskundige begeleiding getrained mogen worden.
Casca schreef:rider schreef:
Mocht je je hier toch mee bezig wwillen houden, dan raad ik je het volgende boek aan: Schooling horses in-hand, van Richard Hinrichs.
Het boek is voor zover ik weet niet meer in het nederlands verkrijgbaar, ik heb mijn engelstalige versie uit Duitsland laten leveren. Amazon.com levert het boek ook in het engels.
Het si wel in het nederlands verkrijgbaarik heb hem gisteren gekocht, "Werk aan de hand" heet het.. Heeeeeel leerzaam!
Citaat:Ik heb de wijsheid ook niet in pacht, maar mijns inziens zijn bovenstaande oefeningen de laatsten in een lange rij van veel simpelere oefeningen.