laat ik nou net pony's hebben die anders in elkaar zitten dan normale pony's
heeft iemand tips ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mja in het begin is het heel lang wachten omdat men pony nooit rolt als der iemand bij is. maar ze legde de link wel direct.
) + je hebt het risico dat je paard het knielen "vergeet" zodra hij kan liggen.

en het gaat echt super
ik maakte haar gewoon na het rijden kledder nat en ik ging met haar door de bak lopen. na 5 min. ging ze liggen terwijl ik echt nooit in de buurt mocht zijn als ze ging liggen of rollen }> maar als ik haar nu nat maak gaat ze bijna gelijk liggen!
. Het is eigelijk begonnen tijdens het spelen, je kent het wel rennen met elkaar, het veulen daarbij enkele keren wegsturen en in volle gallop terug laten komen, haar gewoon lekker even uit laten kuren
. Op een gegeven moment begon ze tegen me aan te duwen met de schouders en ben ik terug gaan duwen, voor de fun. De 1e keer ging het eigenlijk per ongeluk want ik tijdens onze duwwedstrijd was ik haar ook aan het aaien en raakte daarbij ook de voorbenen aan, waarna ze spontaan ging liggen rollen. Ik ben haar tijdens het rollen weer gaan aanhalen en dat vond ze zo lekker dat ze helemaal gestrekt bleef liggen (madam heeft favorite plekjes). Dit spelletje doen we nu eens in de zoveel tijd, ik weet nl niet of het wel gezond is om het met enige regelmaat te doen, en ik denk dat ik er binnenkort maar een commandootje aan ga koppelen. Als het aan haar lag zou ze dit spelletje iedere dag wel willen doen.
Ik heb het mijn shet eigenlijk binnen 3 dagen ongeveer kunnen leren...
En hij had het meteen bij de eerste keer door... als ik nu ga zitten gaat hij al meteen rollen/liggen
zie ava
)