Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stalechwel schreef:Die pony is 26 jaar oud, daar ga je je toch niet meer druk om maken?
laat het beest lekker niets doen, je oma van 90 hoeft toch ook niet meer te gaan hardlopen?
Een oud paard hoef je geen kunstjes te leren.
Juist ja Senioren gymmaar niet iets wat voor een oud paard zeer belastend is.Citaat:Longeren is daarbij geen kunstje leren, maar een vorm van beweging.
En ja mijn oma van 80 die gaat naar de senioren gym, en ja daar zitten ook mensen van in de 90 (zij is een van de jongsten) en die mensen doen het ook alleen maar om in beweging te blijven. Want ook voor mensen gelt RUST ROEST!
Albertine_N schreef:Omdat een paard dat uitvalt niet een typisch geval van een pijnlijdend paard is.
Dat zou zich meer vertonen in kreupelen, lusteloos, of verzet in de vorm van niet meer naar voren willen. Naar je uitvallen omdat het paard pijn heeft is geen logische reactie.
T@nj@ schreef:
Het is maar net
hoe je gewend bent met paarden om te gaan, als een paard vals gedrag toont, uitvalt e.d. is het eerste waar ik aan denk een lichamelijk probleem. Ik ben namelijk van mening dat een paard zo iets niet voor de lol doet. Denken dat een paard kán bedenken dat hij dat mens in het midden wel eens even mores zal leren o.i.d. dat is het paard wat te hoog inschatten naar mijn idee
T@nj@ schreef:Het is maar net hoe je gewend bent met paarden om te gaan, als een paard vals gedrag toont, uitvalt e.d. is het eerste waar ik aan denk een lichamelijk probleem. Ik ben namelijk van mening dat een paard zo iets niet voor de lol doet. Denken dat een paard kán bedenken dat hij dat mens in het midden wel eens even mores zal leren o.i.d. dat is het paard wat te hoog inschatten naar mijn idee