Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is Katie (Katie1989)
Of als ik al gereden heb en nog zin heb om nog iets met de paarden te doen. Maar voor mij scheelt het ook best veel dat mijn paarden thuis staan, ik kan altijd even heen en weer lopen om even 10 minuutjes te gaan VDen
)
Met Mirei heeft het ook ontzettend lang geduurd (een aantal maanden terwijl ik wél regelmatig oefende
)
Ik krijg over een paar weken mn nieuwe sulky (
) en dan zal helemaal het mennen op nummer 1 staan. Maar bij mij is er niets 'het belangrijkst', maarja nu doe ik ook geen belangrijke dingen zoals jullie wedstrijden rijden.
En Jauke ook niet
Ik voel me altijd weer rot als ik hem bij me weg stuur en zie hoe sjagerijnig hij probeert om met zijn hoeven de bijzetjes van z'n bit te trappen... En ik heb veeeeel vrije tijd. Ik werk momenteel alleen 's ochtends dus heb de hele middag voor Jauke. Daar komt ook nog eens bij dat hij het onwijs leuk vindt dus ik denk dat ik gemiddeld 3 keer in de week serieus vd. Oefeningen verbeteren en nieuwe dingen aan (probereren te) leren. Als Jauke wat ouder en beter ontwikkeld is (ik vind het nu nog zo'n puppie
) dan ga ik ook meer rijden. Ik wil namelijk ook wedstrijden gaan rijden met hem. Maar ik denk dat we altijd veel zullen blijven vden, puur omdat hij er veel plezier aan beleeft en ik ook! En lol met m'n knol vindt ik idd nog altijd het allerbelangrijkste!
(hij had last van bloedwormen hij is 6 maar heeft 3 jaar achterstand door de bloedwormen) ik vind VD gewoon heel leuk om te doen en Sem ook. En spirit is met pensioen maar vind het ook nog heel leuk, Spirit had ik vroeger ook gewoon om op te rijden enzo, toen ik iemand had ontmoed die spaans reed ben ik er mee begonnen omdat ik het zo mooi vond, ik was toen nog nmaar 7 jaar.
) dan aan vrijheidsdressuur. Over het algemeen is het ook echt een inspiratie-iets of ik meer naar het een trek of meer naar het ander... Op het moment zijn we vooral bezig met het werken aan een cordeo/halstouw volgens de methode van Alexander Nevzorov. Gelukkig combineert die hogeschooldressuur ook weer met vrijheidsdressuur en circustraining, dus nu hebben we een soort mixje gemaakt.