hmmm leg eens dit uit ik snap er niets meer van ???
hoe doe je dat dan rij je nog of niet meer leg eens uit wat ik geloof er even niets meer van omdat je in andere topics iets anders schrijft
je wil een spring paardje kopen hoe wil je dat dan doen als je niet meer kan rijden ???
Rastan schreef:kan het een beetje springen???
want dan wil mijn vader haar wel kopen!!!!
en je heb met je pony gesprongen pas
Rastan schreef:Ik spring met Speedy nu 1.35!!!!!!!!!
en je heb ineens een fjord erbij sinds een maand terwijl in het begin deze weekje je voor stelde met 3 paardjes ???
en hoe kan je al die paarden rijden en onder houden als je verlamd ben ???
dit scheef je
hallo allemaal,
Ik heb 3 paarden.
Rasta, een witte welsh 4 Jaar
Star een palomino 9 Jaar
Speedy een arabische appelschimmel 6 Jaar
en nu ineens ook een fjord ?
Rastan schreef:ja, tuurlijk hebben wij een vet lieve fjord. Ze is 9 jaar en ze heet fiet.
Ze heeft zoals veekl andere fjorden niet hebben lange manen!!!!!
ik heb haar pas een maandje en nog geen tijd gehad om foto's te maken.. Die komen nog

en je schreef ook dit
gisteren toen ik uit school kwam was er niemand in het huis. Er was eigenlijk helemaal niemand thuis. Toen ik zag dat Rasta niet in de wei stond wist ik dan het helemaal fout was.
Ik ben doorgereden
naar onze dierenarts. Daar zag ik in een van de stallen rasta liggen. Ze weten nu nog niet wat ze had! ze zweten helemaal maar was ondertussen steenkoud. Ik ben 2,5 uur bij haar blijven zitten
en nu schrijf je dit ik snap er even niets meer van graag uit leg hoe je dit allemaal doet
Rastan schreef:ik ga m nu altijd opjagen sinds ik niet meer kan lopen....
Rastan schreef:Ik was in de voorjaarsvakantie gaan skieen maar oneruit gegaan. Ik heb nu tot ongeveer mijn navel verlamd....