Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petra8 schreef:Liesbeth Russel van Russelsridingschool uit Arendonk geeft naast rijlessen ook les in grondwerk (o.a. Tristan Tucker en clickertraining) voor zowel paarden als honden. Ze komt ook aan huis. Ik heb fijne ervaring met haar. (volgens mij geeft ze soms ook yoga/fitness instructie aan mensen)
Percy schreef:Ik had precies dezelfde (open) beenbreuk na gestruikeld te zijn. Door osteoporose ben ik nogal breekbaar.
Daarvoor kon ik al niet meer rijden. Ons jonkie zijn "we" nu aan het beheren voor de wagen. We menden altijd al maar deze zal dus niet zadelmak gemaakt worden.
We staat tussen haakjes omdat ik niet meer mee kan helpen. Dat lukte voor die breuk nog wel.
We wonen niet ver van elkaar dus als je een keer je ei kwijt wil?
Yontheke schreef:Door gewoon te struikelen. Pfff, ik moet er niet aan denken. Bij mij was het echt een hele harde klap en ik heb niet zozeer last van de breuk an sich maar heb ook heel veel weke delen letsel.
Lief aanbod. Altijd fijn om nieuwe mensen te leren kennen.
Percy schreef:Yontheke schreef:Door gewoon te struikelen. Pfff, ik moet er niet aan denken. Bij mij was het echt een hele harde klap en ik heb niet zozeer last van de breuk an sich maar heb ook heel veel weke delen letsel.
Lief aanbod. Altijd fijn om nieuwe mensen te leren kennen.
Weke delen letsel heb ik ook maar ook last van het materiaal in mijn been maar dat kan er niet uit.
Ben je ook in Turnhout geopereerd?
Yontheke schreef:Fijn om te lezen dat er toch veel mensen kiezen om op deze manier iets leuks met hun paard blijven doen.
Op stal is iedereen heel begripvol maar er zouden er niet veel een paard houden als ze niet kunnen/willen rijden zeg maar.
marije1109: in de binnenbak met de goede bodem kan ik tegenwoordig wel makkelijk stappen tenzij er echt wat putten in gelopen zijn. De buitenbak met gewone zavelbodem is een grotere uitdaging. Ik heb ook echt problemen met ongelijke ondergrond.