Instructeurs opleiding Human and Horse ( Greetje Hakvoort)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lailapri

Berichten: 22123
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 20:03

Ik ben zelf instructeur en deze opleiding kriebelt voor mij wel om te gaan doen om meer ernaast te leren maar wat ik begrijp is het dus best wel pittig.

pluisje88

Berichten: 8079
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 08:42

lailapri schreef:
Ik ben zelf instructeur en deze opleiding kriebelt voor mij wel om te gaan doen om meer ernaast te leren maar wat ik begrijp is het dus best wel pittig.


Absoluut :j het is een mooie reis maar je doet het niet ff zo tussendoor. Als je je instructeursdiploma niet nodig hebt dan zou ik zelf de thuiscursus doen aangevuld met lessen denk ik. Lesdagen waren wel fijn maar zoals eerder gezegd hier wel heel erg duur. Aangezien je al instructeur bent zou ik persoonlijk anders kiezen denk ik. Als je genoeg te besteden hebt dan is het wel de moeite waard.

Mijn paard gaat super goed op deze methode en zij is zeer kritisch. Dus ik vind het waardevolle kennis als paardentrainer. De handigheid om dingen aal te leren had ik zelf al wel maar ik miste de stip waar ik naar toe wilde.

lailapri

Berichten: 22123
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Instructeurs opleiding Human and Horse ( Greetje Hakvoort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 11:46

Ik heb vooral de stok achter de deur nodig

pluisje88

Berichten: 8079
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Instructeurs opleiding Human and Horse ( Greetje Hakvoort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 12:07

Ze zijn heel erg van alles komt als het tijd is dus een echte stok achter de deur had ik er niet aan. Kon ook niet. Die van mij is best ver opgeleid en ik ben een handige trainer maar ze moeten zoveel leren dat je dat echt niet binnen dat halve jaartje van die opleiding voor elkaar krijgt.

lailapri

Berichten: 22123
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Instructeurs opleiding Human and Horse ( Greetje Hakvoort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 21:59

Oke dank je