Shawna karrasch.. iemand ervaring.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Shawna karrasch.. iemand ervaring.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-23 22:06

In mijn zoektocht naar R+ liep ik tegen de podcast clickertraining 101 tegen van shawna karrasch.

Ik ben nu bij les 6, en ik vind het echt heel leerzaam.

Nog mensen die dit volgen en doen?
Misschien leuk om ervaringen uit te wisselen.

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Shawna karrasch.. iemand ervaring.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 22:13

Ik heb in Amerika een meerdaagse clinic mogen bijwonen. Shawna is als persoon een hele sympathieke vrouw en kon iedere combinatie enorm helpen op voor iedereen een hele positieve manier.

Ga zeker haar podcast eens luisteren!

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-23 22:28

StonedRomy schreef:
Ik heb in Amerika een meerdaagse clinic mogen bijwonen. Shawna is als persoon een hele sympathieke vrouw en kon iedere combinatie enorm helpen op voor iedereen een hele positieve manier.

Ga zeker haar podcast eens luisteren!


Dat is echt super gaaf. Wow :):)


Dat komt inderdaad ook echt zo over in haar podcasts.. ik moest even wennen aan de amerikaansheid van het geheel, maar ben wel fan.

MZorro

Berichten: 828
Geregistreerd: 22-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 06:57

Wat leuk. Ik ben lid van haar community op Patreon met video's van lessen, oefeningen en tips en tricks. Erg leuk wel!

Effects

Berichten: 561
Geregistreerd: 26-08-05

Re: Shawna karrasch.. iemand ervaring.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 15:08

Ik heb alle podcasts van Shawna geluisterd, niet echt nieuw voor als je ervaren bent met clickertraining, maar wel heel leuk! Ik vind het vooral tof dat ze zo positief is.
Ik luister ook graag naar Stokpaardje van Janneke Koekhoven en Rewardbased Riding van Angelica Hesselius. Oja en de podcast van Light & Supple. Ook Shari van Durme heeft een heel aantal fijne Nederlandstalige podcasts online staan. Genoeg keuze inmiddels!

DanielleDV
Berichten: 30
Geregistreerd: 23-06-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 15:49

Klinkt interessant, ga ik zeker eens luisteren! Voor mensen die hem ook willen luisteren: Hier is een link waar je hem kunt luisteren (zonder abonnement).

juniper

Berichten: 1575
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 06:10

In oktober komt ze naar mijn stad voor een clinic, maar twee dagen kijken zonder paard kost $175. Twee dagen meedoen kost $550.