Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SUPER mak en betrouwbaar als hij aan het werk is en een vliegertje aan de hand.
zo'n eikel is het wel hahaha pjer schreef:Ik denk dat Sjors inderdaad bang is om het fout te doen en het dan liever helemaal niet doet.
)
maar he hij kan nu dus wel een achterbeen optillen

pjer schreef:Momenteel zitten we wel in een periode waarbij hij mij uitprobeerd. En dan echt heel subtiel maar wel in alles: Halster om? dan doet hij zijn hoofd heel hoog. Bit in?- kaken op elkaar. Stappen? 2km/uur vind hij wel een lekker tempo. en wat ik dacht wat singelnijd was blijkt toch ook wel wat uitproberen te zijn: bij mij dreigen met trappen, wegduiken en andere onzin maar bij andere mensen geen kik.
pjer schreef:Momenteel zitten we wel in een periode waarbij hij mij uitprobeerd. En dan echt heel subtiel maar wel in alles: Halster om? dan doet hij zijn hoofd heel hoog. Bit in?- kaken op elkaar. Stappen? 2km/uur vind hij wel een lekker tempo. en wat ik dacht wat singelnijd was blijkt toch ook wel wat uitproberen te zijn: bij mij dreigen met trappen, wegduiken en andere onzin maar bij andere mensen geen kik.
freedomshet schreef:Heb je hem laten checken op lichamelijke klachten ?
Vind dit wel klinken als pijn, ook al doet hij het bij anderen niet.
met mennen kan er ook altijd nog wel een vuist tussen singel en paard. Tevens dreigt hij soms ook al bij het vastmaken van de singels van de deken. Dus ik denk niet dat het perse de singel is die pijn doet maar wel de angst voor dat we aan zijn buik zitten of de waarschuwing dat we voorzichtig moeten doen.