Instructeur vrijheidsdressuur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Beckythecob

Instructeur vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-22 19:44

Hallo, ik zoek een goede instructeur voor vrijheidsdressuur/grondwerk. Regio Friesland, in Drachten. Ik loop zelf namelijk heel erg vast nu door te weinig evaring. Ik heb mijn pony al aangeleerd om te volgen, flemen, shaken, beide voetjes uitsteken, hoofd naar de grond, hoofd tussen de benen, targetten en achteruit stappen. Maar ik zou hem heel graag meer willen aanleren, maar ik weet gewoon echt niet hoe. Ik zoek dus een instructeur of tips hiervoor. Ook tips voor andere dingen die je vanaf de grond kunt doen naast vrijspringen, balkjes, en wandelen zijn welkom, ik begin namelijk uit ideeën te raken.

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 10:49

Hoi,
Ik weet niet of je inmiddels al een instructeur gevonden hebt? Zo niet, dan kan ik je mogelijk helpen. Ik ben eens in de twee maanden in Friesland. Vaak kan één les al heel verhelderend zijn, om meer inzichten te krijgen in hoe je oefeningen aanleert. Ik doe dit zelf met clickertraining en dan is de target bijvoorbeeld één van de manieren om gedrag aan te leren.

Hiernaast kan het ook heel leuk zijn om je in horse agility (behendigheid) te verdiepen. Hierbij gaat het zowel om jullie samenwerking, een stukje vertrouwen opbouwen, maar ook steeds moeilijkere obstakels samen nemen. Hieronder een voorbeeldje van mijzelf met mijn pony: